Fotbollskväll!

Det är fotboll idag och imorgon, det är nämligen Champions Leauge! Och Idag är följer jag Barcelona och Arsenal, det är dem lagen. Och Arsenal leder, med två nål i halvtid och ena målet gjordes av Özil, som spelare. Men herregud, leder redan assistliga, än så länge om jag hört och sett rätt och idag så fick han sitt första mål för sin nya klubb plus en assist idag också....Människan är ju helt sjuk i sitt spel och på ett bra sätt, så himla bra och förstår sig på spelet och har ögat för det på ett sätt som väldigt få har. Kan man förstå då varför jag gillar Özil? När han har ett spel och sinne som få har. 
Men men aja, ska inte tjata allt för mycket om honom men jag känner att när man gillar fotboll och så vidare så blir det ju att man pratar om det också och sen att man gillar vissa spelare lite extra gör ju också att man pratar om det. Men som sagt så är det fobollskväll idag och kommer bli det imorgon kväll också eftersom när det är Champions Leauge och dem lägger matcherna på två dagar eftersom det är ganska många lag som är med!
Men hoppas att ni mår bra och har haft en bra dag!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback