Ångest, ångest, ångest och åter igen ångest!!!

Jag säger bara fy f*n för ångest alltså, jag sitter med världens ångest, illamåendeskänslor och har rent utav panik över massor. Min djävul skriker åt mig alla möjliga saker och man vet inte hur man ska orientera sig ellr hur man ska göra. Vill men ändå inte känns det som. Försöker att inte göra saker som jag vet inte löser något men i vissa lägen så hjälper det inte utan jag gör dem dåliga sakerna, och för mig så är(som för som för många andra i samma sits säkert) det så att det tar bort känslan av olust, illamåendet, paniken och inte minst all ångst och man kan k'nna sig nöjd och glad för stunden men så inser man vad man faktiskt har gjort!?!
Aja, så är det och jag känner att ibland måste man få skriva av sig lite sådant också och det är mitt sätt att hantera allt, genom att skriva.
Men imorgon så ska jag till SCÄ och psykolg K, tack och lov säger jag bara! 
MEn hoppas att ni har haft en bra dag och får en bra fortsatt kväll, plus en bra fredag(om jag inte hinner skriva innan SCÄ!)!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback