Trött!

Jag är så jäkla trött och är trött på all ångest som kommer med olika saker!!!
Men men vad ska man göra? Just nu när det helg så blir det ännu värre av måååånga anledningar. Åh, jag känner mig både viljelös, orkelös och bara känner att man vill ge upp i vissa lägen. Vill göra så mycket mer men man orkar inte det och man orkar inte kämpa, man liksom tappar gnistan ibland :/. Och just nu så är jag inne i en period då det är jobbigt att ens ta sig upp på morgonen, men samtidigt så går man upp och forsätter att kämpa som att man går på sparlåga eller något, men jag forsätter dock!
Aja, orkar intee skriva mer men vi hörs snart igen! Skriver när orken blir bättre och det är förhoppningsvis imorgon igen men jag skriver när jag skriver!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback