SCÄ och morgondagen!

Jag tänkte börja med att jag var på SCÄ idag och hos psykolog K, det kändes väldigt bra med mötet även om vissa tuffa saker börjar komma upp och så. Men jag tycker att SCÄ är mycket bättre än vad Mando var när jag gick där, så det känns mycket bättre för på SCÄ får jag hjälp på ett helt annat sätt och på många fler plan! Jag är så tacksam att jag hamnade på SCÄ och får den hjälp som jag faktiskt behöver och är också tacksam att jag fick en helt underbar psykolog på SCÄ! Jag är även tacksam för den andra psykolog jag har på den andra mottagningen som jag går till för de andra saker, så jag är tacksam för att jag får rätt hjälp och har hamnat rätt och jag faktiskt blir tagen på allvar! Sen finns det även andra personer som betyder mycket också så det finns ju ändå personer runt omkring mig som gör att man ändå orkar fortsätta och att kämpa!
SÅ det var det och sen så kan jag säga att imorgon smäller det, då jag ska träffa en del av mina kusiner(alla kunde tyväfrr inte) och jag ska försöka att bara släppa på äs, kontrollen och all ångest och inte behöva tänka på deprissionen eller så!
Visserligen är jag helt panikslagen, ångestladdad och så mycket mer men jag vet att jag inte kan rymma ifrån saker och ting för att det är som att gå tillbaka till allt det dåliga och inte försöka gå mot det friska och bra. 
Jag vill kunna var som vilken annan människa som helst och kunna äta utan ångest och panik över att äta eller något annat!
Aja, lite tankar från idag och om morgondagen!
Men hoppas att ni mår bra och får en bra helg så skriver jag lite imorgon innan jag åker iväg!
Kram kram
Ems 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback