Paniken som uppstår!

Paniken som uppstår när man har ont i bröstet av ångest! Jag vet att det inte är farligt men det gör så ont och man vet inte vad ska jag göra heller! Jag har haft så förr så jag vet att det inte är något fel på hjärtat eller så, och det vet jag med faktum! 
Men det är så jobbigt att ha det så och jag känner så mycket ångest och panik över så mycket. Men samtidigt så är en del av all det där vad som komma skall i helgen och jag vet inte riktigt hur jag ska adressera mig i det eller i allt som sker just idag, för denna dag känns hemsk på något sätt. Och jag vet inte riktigt varför det känns så hemskt och jag har en känsla som inte går att få bort, allt är bara extremt jobbigt just idag :/. Hur fasiken kan man skifta så mycket från dag till dag och även från stund till stund?
Jag blir galen, håller på att bli galen helt enkelt. Om man inte är det redan!?!
Hur går man vidare nu då?
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback