Hej!?!

Sitter här igen efter att ha en vääääldigt lång dag igår som började riktigt ordentligt med ett förmiddagsmöte på SCÄ! Och det gick ju som det gick kan jag säga, det var med n´blandade känslor jag gick där ifrån kan jag säga. 
Sedan efter det mötet så blev det att åka vidare till momor och vara där ett tag och hjälpa henne och sen så jag har en uppgift ifrån henne och jag har en liten del kvar av den men det ska jag se till att ordna i denna vecka för det är ju bara onsdag och det är ite hur bråttom som helst om man säger så! Sen efter det så träffade jag underbare M som har funnits vid min sida i ett par och hon är verkligen underbar <3, sedan så åkte vi hem tillsammans och det var skönt att ha någon som sällskap så att man inte satt och bara degade själv på bussen! 
Det var en del av dagen det och jag hade ett helt annat underbart samtal senare på kvällen också!
Och idag så har väl en del saker lagt sig men fortfarande är man lite upp och ner med vissa saker från igår men det är väl helt naturligt, får man hoppas på iallafall!
Det känns som att man inte har gjort något vettigt idag och jag väntar på att en kompis ska ringa som han sa att han skulle göra, men det har inte kommit ännu, dagen är ioförsig inte slut än men vi skulle ha träffats som idag och sade en tid men sen ringde han och sa att han var tvungen att rucka lite på tiden och som sagt skulle ringa idag, det var om en ny tid just som vi skulle träffas på idag...Men men jag vet ju hur han är också, han lär ju ha glömt det som vanligt men han har blivit lite bättre på att hålla tider men att komma ihåg och faktiskt göra saker är han mindre bra på, sen är det så mycket som gör mig frustrerad med honom om vissa saker som han vägrar förstå att det inte kommer gå eller att man inte ska tjata om eller så. Han är helt oförstående vid sådana saker och att som jag då inte mår bra och gör vissa saker för att jag just inte mår bra men aja, får se hur det hela blir. Just nu könner jag mig ganska upp och ner med honom och om man verkligen vill ha honom i sitt liv, den tanken har kommit alltmer nu och om man verkigen vill utsätta sig för ännu mer ångest som man får när man träffar honom för att man vet aldrig hur han kommer vara, bete sig eller säga så det är ångestladdat och mycket oro för saker och ting med honom.
Aja, jag ska väl ta och avrunda nu men hoppas att ni har en bra dag och att ni mår bra!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback