Frustrerande!?

Allt är så frustrerande just nu när man har en överfull hjärna och man mår typ verkligen skit. Men hur f*n ska man kunna må bra med en familj som är som dem är, visserligen vet jag att jag kan inte ändra på dem men man blir ju jättepåverkad och rädd(av vissa anledningar) när man bor med dem och så vidare. Man kan ju inte direkt säga för mycket och det suger verkligen när man får dölja allt man känner, alla känslor och det man går igenom!
 
Aja, jag är så frustrerad och jag känner att man inte kan stå ut till imorgon förmiddag men samtidigt så måste jag för vad kan man göra just nu ikväll åt allt? Inget, inget alls och ibland blir man lite frustrerad över det men jag vet att jag har alltid en eller två tider stående hos SCÄ och på psykratrin som jag går till så det är lugnande på det sättet för då kan jag ändå stå ut på ett annat sätt än vad man kunde när man inte hade något alls.
Aja, ska ta och kolla klart på QI och sedan är det nog att sitta framför tv:n innan man ska lägga sig.
Hoppas att ni mår bra och har haft en bra helg!?!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback