Förkylning, huvudvärk och ångest!

Har Efterslängning efter gårdagen med all den ångest som jag hade då sitter i och jag är ett vrak kan man verkligen säga. En del av allt kan jag förstå eftersom jag har gjort några justeringar i vissa saker men allt det andra vet inte ens jag varför det gör så att jag är är ett nervvrak och verkligen ångestfylld och orolig, kan inte riktigt sitta still men det är så jag blir med olika saker och ting och speciellt när jag inte mår bra. Sen så sitter man med en förkylning som inte riktigt är heöt utbryten än men man är hur täppt i nästan som helst och man känner av halsen i vissa omgångar, andningen är inte den bästa men när man har astma och blir förkyld, gissa vart det sätter sig? Jo, på andingen och man får svårt med andningen och sådant...Hatar verkligen det, men jag kan inget göra speciellt när man aldrig riktigt kommer komma ifrån att man har kronisk astma!
Aja, annars så bär det av till SCÄ och psykolog K idag. Så Det är vad som är planerat och sen får vi se vad resten av dagen bär av, det är ju ändå fredag och helg. Och det säger jag med blandande känslor!?!
Hoppas att ni får en bra fredag och så hörs vi snart igen!
Kram Kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback