Det förbjudna!

Jag har så mycket som är förbjudet, så som känslor! Känslor för mig och att visa t.ex att man är ledsen är något jag inte kan göra av anledning och det finns så mycket som ligger inom mig och gror. Jag känner att det är svagt från min sida att gråta och att den känslan inte ska få finnas enligt mig är ett starkt band med mycket vad jag har lärt mig och hur jag har behövt göra för att överleva i olika situationer, så är det och jag vet annars inte hur jag ska förklara det, men jag börjar bli lite bättre å¨att visa känslor, även att vara ledsen och gråta men det är inte lätt och att det fortfarande är förbjudet så kommer det mycket känslor om jag skulle börja gråta. Så det är mycket som sker men man vet inte riktigt hur man ska hantera saker och ting.
Vad annars?
Jo dagen har fortskridit genom att jag har varit hos psykolog E som vanligt på måndagar och sedan var det julklappsletande som gällde till mamma med min bror. Och nu sitter jag med datorn framför mig och skriver lite här, men samtidigt är det lite svårt att skriva ibland för man inte riktigt vet vad man ska skriva om alla gånger!
Men men hoppas att ni mår bra och har det bra!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback