Att vara lycklig och säga att man är lycklig!

Att vara riktigt lycklig har jag inte varit på ett x antal år, men jag har påstått många gånger att jag verkligen är glad och lycklig för att jag inte vill att personer ska lägga sig i eller få för sig en massa saker helt enkelt plus att jag vill inte göra någon rädd eller orolig, beroende på hur man tänker på det ich hur man ser på det! Jag vill inte ha tusen frågor om varför jag har en riktigt dålig period då jag knappt vet själv vad jag gör och kommer ut ifrån det hela med helt sargade armar(för att vara helt ärlig). 
Jag kan inte påstå att allt är bra men jag säger att allt är bra ibland för jag vill inte se någon ledsen, få tusen frågor eller se att man inte lyssnar på mig för att dem läser något(även om man inte har läst hela texten heller för den delen). Jag vill inte att man ska tro en massa saker eller säga något till mig som får mig att bli osäker på något, så jag säger att jag känner mig ändå helt okej och mår bra för kanske just tillfället eller har sakerna under kontroll så lyssna på vad jag säger istället för att säga "jag ser att du inte mår bra även om du säger så". Jag vill inte höra den kommentaren för jag kan skifta så mycket på bara några sekunder så den kommentaren kan förstöra så mycket om man kanske har det lite bättre och saker under kontroll för just det tillfället, för att sedan höra kommentaren som kan trigga igång så himla mycket.
Aja, det var lite tankar och vad lite om vad jag tycker och tänker om lite saker! Skriver lite mer senare!
Kram Kram 
Ems
(lite suddig men en gammal bild på kanske en helt annan mig)
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback