Att våga!?!

Just nu så känner jag mig jättefeg och verkligen att försöka vissa saker gör mig bara feg och mer ångestladdad, men varför? Jo, för att jag är rädd, att få mer ångest och en massa olika tankar som kommer med allt. Men det gäller ju samtidigt att veta att jag måste gära vissa förändringar men det är inte lätt och man kämpar bara för att överleva just nu så för tillfället så det vara som det är nu och så får vi se vad som sker till veckan. 
Annars så är det fotboll som gäller nu, eftersom det är ju lördag och då brukar det ju alltid finnas någon match att titta på! Men man sitter och skriver istället för att få lite lugn och ro kanske. Men aja, ska väl ta och kolla på matchen nu och sen får vi se vad som händer!?!
Hoppas att ni har en bra lördag och mår bra!
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback