Torsdag!?!

Det är torsdag och alla är hemma :( jag orkar inte med att ha dem hemma hela tiden, speciellt när det blir så tätt inpå helgen. Det är komplicerat hela grejen med familjen och så vidare.
Aja, snart ska jag in till storstaden och köpa ett nytt minneskort till min kamera, hoppas att det funkar bättre än dem andra har gjort eftersom dem andra har låst sig och så är det lite annat som gör att dem total vägrar att användas i kameran :(. Aja, funderar på om jag ta 16 GB på minneskortet, det kan bli mycket bilder på det kortet då ;).
Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg här såhär på förmiddagen och visa att jag lever efter natten och så ;).
Hur mår ni och hur har ni det denna dag?
Kram kram
Ems

Kommentarer
Brittis säger:

Hej Gumman! Nu drar vi iväg till Åland, ser ju ut att bli hyfsat väder,tänker på Dig och hoppas helgen går bra, kramar

2013-05-09 | 10:16:04

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback