Tisdag!

Så är det tisdag idag och jag fick ett samtal från min psykolog men samtalet bröts och ska försöka ringa snart för att sändningen med min mobil och så fuckade upp sig tidigare idag, så det bestämdes att vi skulle försöka få tag på varandra nu vid fyra. Och jag sitter och försöker hitta en ny mobil som är relativt billig, och hittade en men får se om jag köper den eller inte. Ska prata med mamma och så först.
Annars så har jag har varit hos mormor och morfar ett tag, och hjälpte dem med lite saker och så vidare. Har inte hunnit med så mycket mer än det och att gå en promenad typ halva vägen hem plus att handla lite saker, så som typ kycklingkorv eftersom jag hellre äter fågel och fisk om jag nu äter lagad mat på dagarna. Aja, det är iallafall inhandlat och ligger i frysen så där håller det sig ju.
Aja, ska gå och ringa nu men vi hörs senare!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback