Tisdag förmiddag!

är står jag och skriver medans pastan kokar, håller på att fixar i lunchlådor och så, i förebyggande syfte. Jag fixar luncher i lådor och sedan stoppar jag in dem i antingen kylen om jag ska ha dem samma dag eller senare, eller så stoppar jag dem i frysen så kan man bara ta fram och låta tina en stund och värma sedan. Det är enklare för mig som har problem med att äta normalt och så.
Men aja, annars så är jag jättenervös för i eftermiddag och vad som kommer sägas och så vidare. Men men, det kommer nog ordna sig ska man se.
Annars då? Jag vet inte riktigt vad som kommer ske under dagen innan mötet. Det kanske blir promenad och så men annars vet jag inte.
Aja, skriver mer senare med också dagens outfit då förmodligen!
Hur mår ni? Och hur era planer ut för dagen?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback