Söndag!

Det är söndagskväll och dagen har varit upp och ner som vanligt typ. Dagen började med att jag träffade min vän R och umgicks ett tag med honom, mötte upp honom vid södra och vi hamnade till slut inne vid centralen ;). Vi åkte buss inn till kungsan och bussresan var något i sig kan jag säga lätt. Orkar inte förklara för det skulle bli så pass mycket text så att jag knappt själv skulle orka läsa eller skriva det till slut. Sen så skiljdes vi åt och jag mötte upp mamma sedan och vi gick en bit. Det slutade med att jag köpte en ny plånbok, vilket ioförsig behövdes eftersom den jag hade sjöng på sista versen. Den jag köpte nu är mycket snyggare tycker jag och lite mindre så att den får plats bättre i vissa väskor och så vidare, sen var det bara att åka hem.
Var hemma ett tag och fixade mat och så vidare, sen var det dags att gå ut igen och sitta ute en stund, sen gå vidare på en promenad :). 
Och nu sitter man här med datorn i vardagsrummet och sneglar även på tv:n där PSG är igång. Jag är kan inte riktigt koncentrera mig på något just nu eftersom jag sitter med världens panik och ångest över min vikt plus så mycket mer. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera alltihopa och tankarna bara spinner i huvudet. Sen sitter hela grejen med Mando i huvudet fortfarande, jag vet inte vad jag ska göra med den grejen och hur jag mår med ätstörningen. Får se hur det blir och hur jag väljer att göra med vissa saker, får väl ta och prata med psykolog E om Mando återigen och så vidare, beror på också hur jag orkar med att prata om det också ioförsig.
Aja, sen så kan jag säga att humöret har pendlat idag och jag har känt så mycket sen så har jag funderat på om jag ska eller inte ska, och om jag vågar att göra vissa saker. Även om jag skulle behöva kanske göra vissa saker så är jag så att jag inte vågar och klarar verkligen inte av det!! Hur fasiken ska man göra då? Orkar inte ens fundera på hur jag ska ta mig ur denna grej :/, och jag känner att det får vara kanske ändå för att jag känner att jag vill fokusera på att gå ner i vikt och träning just nu...Säg vad man vill men är inne i en period då jag inte orkar annat än träning och så vidare.
Aja, hur har ni haft det denna underbara dag med solen och värmen? Hur mår ni?
Kram kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback