Regnig dag!

Hej, efter ha åkt i förmiddags och så, med sol i sikte och härligt väder och klädd därefter så hamnade vi där vi skulle. Men då kommer blåsten och molnen, vilket gjorde det kallt och vi åkte typ efter max en halvtimme igen eftersom det blev så kallt och på väg tillbaka så kommer även regnet, jätte kul? Nej, verkligen inte men hamnade i ett köpcentrum ett tag och sen åkte vi till mormor och fikade lite(eller ja, dem fikade), det blev en mors dag fika. Mormor fick även blommor och mamma fick redan igår kväll eftersom vi ville inte ha det i bilen om det skulle gå sönder.
Och bilderna som jag lovade får vänta pga vissa saker som jag har lovat och sagt till vissa personer. Så bilder kommer men inte nu.
Annars så har dagen varit så mycket med att äta mycket och göra sig av med det. Jag måste säga det till min psykolog E och det får nog bli på tisdag innan nästa E kommer och ansluter sig till mötet, det funkar inte. Plus måste säga om lite andra saker också för att det inte funkar alls.
Aja, det är lite om min dag och vad som har hänt, hur har ni haft det i detta regnväder under dagen?
Hur mår ni?
Kram kram

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback