Presenthandling!

Det har blivit inhandlade av present idag, en student present till min kusin som ska ta studenten, vilket är kul. Fast hela grejen med tårta och sådant är ganska jobbigt förmig men måste ju inte äta så mycket, kan alltid äta lite men inte allt, så enkelt är det kanske. Man vill ju verka normal men ändå så vill man inte gå upp i vikt.
Aja, present är inhandlad och klar för henne. Sen är det bara till en kompis där det är en liten sak till som ska köpas sen är jag klar.
Idag har jag träffa mormor idag och åt glass, och det var ingen höjdare idag men har gått väldigt mycket idag men det hjälpte inte utan började äta lite mer när jag kom hem nu på kvällen, inte bra. Så nu sitter man och väntar på de små älskade pillrena som ska börja verka efter ett tag.
Mer då? JO det är fredag imorgon och jag vill inte ha helg för det betyder att alla är hemma på ett annat sätt, kan ioförsig fixa så att dem inte märker vissa saker ioförsig, och inte äta så mycket. Min vikt har ioförsig nått ett ny lägsta och jag hoppas att jag får ner den lite till även min period idag. Men det får man vänta och se imorgon bitti.
Aja, ska ta och avrunda för dagen nu men hoppas att ni mår bra!?!
Och bilderna kommer så fort adaptern dyker upp, det är garanerat men bjuder på en annan så länge! ;)
Kram kram
Ems

Kommentarer
Mallan säger:

Varför kämpa emot det du egentligen gillar? Vill du bli frisk och fri? Om svaret är ja, våga gå emot rösten som säger att du inte kan!

Sv; Jo, det gäller bara att inte låta de sämre dagarna påverka en för mycket! Man måste blicka framåt! Tack för dina gulliga ord!
Bamsekramar <3

Svar: Hej! Jag försöker nog med det mesta och har insett att jag behöver hjälp för jag klarar inte det här själv längre, och det är svårt. Man blir liksom kluven i det hela men nu ska försöka ge järnet och bli frisk från allt och bli av med diagnoser och så vidare, behöver bara hjälpen till att fixa det!Och hoppas att det har börjat kännas bättre för dig!?! Bamsekramar <3
Ems

2013-05-31 | 09:48:30
Bloggadress: http://mallanolsson.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback