Pollen, min fiende nummer ett!

Pollen är verkligen min fiende just nu och kommer alltid att vara eftersom jag är allergisk mot både pollen och lite andra ggrejer och jag trodde  att jag skulle få klara mig ganska bra men det gjorde jag inte för nu sitter jag här med lätt svullna ögon pga pollen, min fiende och försöker få ner svullnaden med diverse saker. Jag hatar verkligen pollen och hela pollensäsongen, det säger jag här och nu. Det är bara pollen som jag hatar, det får gärna vara vår och sommar, för dem årstiderna gillar jag men om man bara kunde skippa pollen och all den skiten. Så känner jag och jag kommer förmodligen inte ändra på mig när det gäller det för att jag vet hur det är med att ha allergiska besvär av pollen och annat så.
Aja, sen så är det onsdagsmorgon och jag ska iväg för att träffa B sen, som jag har längtat <3. Jag har längtat som bara den eftersom jag inte får träffa henne så ofta och det är person jag har känt så länge som jag kan minnas <3.
Annars så vet jag inte riktigt vad som sker, eller jo det är tvättstuga ocksåi dag här hemma, det är väl det som är inplanerat sådär nu men får se vad som händer resten av dagen. Sen ska jag också lämna i papper men det går ju på 1 minut när man väl är där även om det tar typ tio minuter att går dit men vad gör det? Det är ju ett måste och jag har inga problem med att lämna in papprena, men det är ju allt folk som man möter på vägen dit och så vidare. Aja, ska väl ta det lite lugnt nu ett tag till och så får vi se om svullnaden runt det ena ögat lägger sig snart och så ska jag gå och lämna papprena tänkte jag, innan lunch tänkte jag att jag skulle lämna dem men det är ju ett tag dit iallafall!
Hur mår ni denna dag?
Kram kram
Ems 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback