På resande fot!

Ursäkta för att jag inte skrev något igår, men jag hade inte mycket tid över till att sätta mig vid datorn överhuvudtaget, var knappt hemma.
Som jag har sagt i början av veckan så var jag på Mando igår och det gick väl ganska okej, plus minus några saker om man säger så. Men så är det alltid när det gäller vissa saker, speciellt när man kommer till Mando för det är så pass mycket som ska fungera och så vidare. Efter en lunch på kliniken med den där jäkla mandometern så kunde jag gå efter ha kollat av den med min uppföljnings-/gamla Behandlare. Jag gick för att möta upp mormor vid flemmingsbergs centrum typ och hålla henne sällskap när hon åt lunch och sedan var det bara att gå upp till morfar och hälsa på. Så man hälsade på morfar ett tag och sedan åkte man hem med mormor till henne och var där en stund och sedan träffade man på min vän E ett tag och sedan hälsade jag på H, det var roligt och skönt att få träffa på H :)! Så jag och H stog en stund och pratade, så snällt av henne att ändå ta sig tiden att prata med en även om dem pratiskt taget ska stänga, Tack H <3!  Sen åkte jag hem, mötte upp mamma och handlade på Ica, sen hem och laga mat för att sedan ta undan allt och sendan åka iväg igen till ett av alla köpcentrum som finns, sen så gick man hem därifrån! 
Så det var en lång dag igår med mycket resande och så, vilket gjorde att man var helt slut ändå när kvällen kom och tänkte bara skriva ett kort inlägg igår kväll innan jag skulle lägga mig men blogg-appen på mobilen ville inte riktigt funka :/.
Annars då? Jo, ska ska iväg snart idag ska jag möta upp mormor, idag också ;). Hon skulle in hit till stan och då möter jag upp henne :). Det är ju ioförsig vid lunchtid jag ska möta henne och hon tänkte att hon skulle bjuda på lunch, vilket jag inte är helt överförtjust i eftersom jag vill ju inte få så mycket kalorier i mig och så vidare för att jag vill ju ner inte upp...
Aja, ska ta och fokusera mer på att fixa mig iordning och så kan jag lägga upp en bild från igår och min outfit när jag var på Mando
Hur mår ni denna fredag?
Ha en bra fredag och njut av detta underbara väder!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback