onsdagskväll!

Dagen börjar gå mot sitt slut och jag har ätit alldeles för mycket idag. Eller så är det mycket vätska som har intagits och jag har inte fått bort allt, jag vet att vikten kan pendla upp till 2 kilon iomed vätska och så under dagen. Jag har världens panik över att vågen har visat på upp ungefär ett halvt kilon, INTE OKEJ. Jag är inne i en period då jag inte ens orkar kämpa emot något och speciellt inte mot "Monstret Miss A" som har med ätstörningen att göra om man säger så, jag måste sätta ett namn eller smeknamn på just ätstörningen och det för att jag vet annars inte hur jag ska hantera det...
AJa, annars så har det varit två långa promenader och sen lite vardagsmotions som man alltid får mer eller mindre. Plus all träning som man utför här hemma, så som situps och så vidare. Men aja, jag känner att jag måste få skriva av mig det mesta för att kanske kunna hantera det på så sätt också.
Och jag försöker verkligen inte att uppmuntar till något utan det här är bara hur mitt liv ser och hur jag försöker kämpa emot diagnoser som jag har fått satta på mig och så vidare. 
Aja, men nu börjar fotbollsmatchen på tv:n igen så det är väl att börja titta på det igen, speciellt när det är ett London-derby även om jag inte hejar på något av dessa lag men det är ju ändå kul att titta på kanske, det kan bli väldigt kul att titta på om man kan koncentrera sig också, eller det blir ännu roligare då!
Aja, hur har ni haft det idag? Och hur mår ni?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback