Okej!

Så, nu är jah hemma och ligger med laptopen i sängen efter ha varit hemma ett tag och bara varvat ner lite med olika saker. Gick en lång promenad ut och åkte en bit ut till mormor och morfar idag också, hjälpte dem med lite olika saker och så. Det är ju så att man gör ju det medsta för att hjälpa någon även om det inte är världens största grej. Och innan jag skulle ta tunnelbanan för att åka sista biten så träffar jag på en gammal bekant som inte riktigt kände igen mig först men vi hade ju inte setts på väldigt länge så, och alla förändras ju så att det är ju kanske inte så konstigt ;). 
Sen då? jo efter några timmar så åkte jag till samma sation son jag gick till på vägen ut till mormor och morfar gick en bra bit till och sedan mötte jag upp V som jag pratade med en stund och slutade med att jag, V och mamma gick runt lite och kollade runt i affärer och jag kom hem med en klänning och strumpbyxor, av det tunnare slaget och dessutom två pack! Bilder kommer någon annan dag när jag har överfört bilderna till datorn, har inte hunnit gjort det än.
Sen då? Jo, hela jag är jätterädd inför tisdag nästa vecka då jag ska träffa min läkare på psyk och så får vi se vad som sgäs då!?! Om det blir medicinering eller inte, eller vad man ska göra. Allt beror väl på mig och vad jag vill plus hur mitt välmående ser ut då! Även om jag inte tror att det är så stor skillnad från nu, då jag bara känner att allt är blä och jag har ingen lust med något alls, men men får se vad som händer. Sen har jag även lovat psykolog E att kolla upp lite saker för att se vad jag vill och vart jag vill hamna med vissa saker så måste ta tag i det och fixa det ganska snart. Allt är ju inte så enkelt och vissa val är jättesvåra, det är liksom ska jag eller inte och vad vill jag hamna och inte hamna om jag gör det. Allt är så svårt och jag vet knappt ut och in längre plus att jag känner mig velig med saker och ting, vet inte knappt själv längre vad jag vill och så vidare.
Aja, det var lite mer ingående på vad som har hänt och vad som kommer ske i den närmsta framtiden, och vem vet vad som sker utan att man vet om saker och ting själv ens.
Hur har ni haft det idag? Och hur mår ni?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback