Måndagskväll!

Sitter här och kollar på QI medans jag skriver.Det är måndag och den börjar gå mot sitt slut, vilket är skönt för det har varit en lång dag med mycket saker gjorda och roliga inslag. Det blev så att jag gick/åkte till M och I, träffade A en stund också men hon skulle ha kontorsarbete så hon försvann efter ett tag. Det är så skönt att ha en viss dag nästan varje vecka då man träffar M och I som standard, och även A i en viss mån. Men jag kände idag att det verkligen behövdes lite skratt och så för mig men det var en del prat om lite annat också och man kunde gå utan tröja också, vilket är skönt men samtidigt så är jag väldigt självmedveten om vissa saker och vill inte visa vissa saker, men ingen brydde sig och det var nog bara en rädsla från min sida och m det skulle ha varit något barn eller så som hade frågat om dessa saker så hade jag svarat på ett visst sätt för att inte säga för mycket heller, dem är för små för att förstå så pass mycket.
Aja, imorgon så blir det en fika med en annan M, förhoppningsvis och sedan på eftermiddagen så blir det psykologen E och imorgon blir det att prata om maten och så vidare, vad jag vill med vissa saker när det gäller maten med maten och ätstörningen. Får se vad som sägs och vad vi kommer fram till, men det återstår och se.
Men nu ska jag fortsätta att kolla på QI och sedan så är det musik och sova som gäller så jag orkar imorgon också, även om det känns som att det inte finns n morgondag ibland. Men så känns det för mig och det kan ingen ta ifrån mig så enkelt är det!?!
Hur har ni haft det denna måndag och haft en bra start på veckan? Hur mår ni?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback