Måndagen!?!

Måndagen är till ända och jag känner mig både och, jag är glad över att jag träffade M, I och även A ett tag. Fick prata av mig ganska mycket med båd M och I, A blev det bara några ord med eftersom hon var ute och far för att fixa saker. Och tackar speciellt M som jag fixk det längsta samtalet med när vi var ensamma också, tackar också för det vi pratade om och hur vi upplevde vissa saker med olika personer och så vidare.
Så det blev en lång dag idag eftersom jag var uppe vid fyra första gången eller redan vid halv fyra typ, och är fortfarande upp, plus att jag kommer nog vara uppe ett bra tag till. Dagarna blir som sagt långa när man inte kan sova ordentligt, men men vad ska man göra? Jag har problem med sömnen och att somna in, vet liksom inte vad man ska göra åt det eller vad man kan göra åt det heller!?! Någon som vet kanske?
Kan även säga att jag har lite bilder på outfits och så vidare men har inte överfört dem till datorn från kameran än och orkar inte just nu heller men det kommer bilder snart det lovar jag!!
 
Annars då så skiftar humöret som vanligt och från att vara jätteglad över att få träffa M,A och I så kommer jag hem och blir ledsen och arg från ingenstans. Fast jag har ju sådana skiftningar typ hela tiden, men dem blir värre när man har borderline också. Men aja, humörsvängningarna är inget att leka med och man kan säga att jag kan bli arg eller ledsen för inget och vissa gånger ska man inte ta åt sig för det har inte med någon att göra. Men när jag väl blir arg och besviken när någon gör något eller säger något som gör mig arg, ledsen och så vidare, då har man gjort bort sig själv och då förtjänar man det som kommer emot en. Så om man förtjänar det som kommer så förtjänar man det men om man inte har gjort något som är fel så ska man inte tänka allt för mycket på det. Så de å är det lite mer förklarat om hur jag fungerar och tänker.
Sen har det inte hänt så mycket mer just idag, utan jag har umgått med M och I idag och jag gick och hämtade papper som har fyllts i och ska lämnas in imogon innan jag åker till mormor och morfar, som jag har lovat att hjälpa och hälsa på just imorgon!! Funderar på om jag ska göra som jag gjorde idag imorgon, nämligen att gå typ halva resvägen och åka resten!?!  Aja, nu ska jag ta och titta på QI och sedan ska jag bara ta det lugnt!
Hur har ni haft det denna måndag? Och hur mår ni?
Kram kram
Ems 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback