Ledsen!?!

Efter ha varit lugn och ganska glad efter mina pratstunder med E och P som har betytt mycket för mig, så har jag blivit så ledsen nu efter ungefär ett kilos uppgång efter min "hetsätnings"-stund, inte alls bra eller kul. Detta är inte okej, det är inte det även om jag vet att tabletterna kommer göra sitt förhoppningsvis men ändå!?! Detta är inte okej!! ska jag vara så svag och falla dit? Varför är jag så dålig på att hålla det jag har satt upp som mål för mig själv? Jag förstår inte det här. Visserligen sa Min läkare S i tisdags att man kunde få större aptit men jag känner ju knappt aptit längre så varför gör jag såhär då?
Jag vill inte ha det såhär med vikten och vad vågen visar för siffror är allt som gäller, orkar inte med det längre men jag kan samtidigt inte låta blir :(. Nu går jag och håller tummarna för tabletterna annars så är det ännu värre....Har ju tränat ganska mycket idag också att det borde ju gå jämnt upp men man vet ju aldrig heller!?!
Aja, nu ska jag ta och avsluta men vi syns snart igen.
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback