Lång Dag!

Ledsen för en dålig uppdatering igår men det blev en lång dag igår med att gå upp tidigt och sedan i stort sett ge sig av till mormor och morfar för att hjälpa lite där och hålla morfar sällskap när mormor skulle iväg. Så att han inte skulle behöva vara ensam så länge sedan var det att hoppa av tunnelbanan och gå in till stan och gå runt därför att hitta en sak till en kompis som tar studenten i början av juni, hon förtjänar en liten present tycker jag! 
Jag kom inte hem förrän fem halv sex och då var det bara för en stund och sedan gå iväg med mamma. Vi hamnade på Pocket shop och så nu har jag alla fyra Moberg böcker, alltså utvandrarna och dess uppföljare. Så nu har jag något att läsa ett bra tag framöver ;).
Idag då? Jo, ska väl snart gå ut och gå mot mormor och morfar idag också för att hjälpa dem igen. Fast idag blir det längre promenad dit och hem, går halva vägen dit och hem och åker resten. Får se om jag går något mer men allt är relativt.
Aja, det var en liten uppdatering från mig och jag skriver mer när jag kommer hem ikväll, jag tänkte att jag ska iallafall skriva lite om olika saker som sker just nu, iallafall lite mer om det och kanske mer ingående!?!
Hur mår ni denna torsdag? Och Hur har ni haft det under veckan som har gått?
Kram kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback