Kväll!

Kvällen börjar lida mot sitt slut och dagen har varit lång, men dagen har varit ändå ganska bra då jag träffade B och fick en härlig eftermiddag där. Sen har man tvättat, handlat och gått väldigt mycket. Knappt varit hemma, vilket är skönt för mig eftersom jag vill helst inte vara hemma av olika anledningar.
Just nu så tittar man på efterlyst och tar chansen att skriva här när det är paus, och bloggar från mobilen eftersom jag var lite lät nu och orkade inte starta datorn.
Aja, tänkte avrunda för dagen men skriver mer imorgon och då med lite bilder på presenten som jag fick och outfits som jag har idag och imorgon.
Hur mår ni? Och vad har ni gjort idag?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback