Hejsan!

Sitter här efter en dag på rymmen, höll jag på att säga men jag har varit i farten. Jag är en riktig vanemänniska så jag har varit hos mormor och morfar först, sedan hos M och A som vanligt! Fick mig en promenad en bit och sedan åkte jag resten, gillar inte att åka direkt för att känner mig instängd och sedan allt folk. Men aja, sedan var det att åka lite tidigare för att hem och "äta" sedan möta upp mamma och handla på lite olika ställen. 
Aja, denna vana med att häsa på M och A (även I när hon jobbar så att säga), är så skön eftersom då slipper man tänka på en massa olika saker och så vidare. 
Sen imorgon är det möte igen med psykologen E och så vidare, är så himla nervös inför imorgon men men så är det alltid oavsett vad det gäller. Men måste genomgå morgondagen också för att komma till onsdag, den dagen jag allra helst vill ha, då är det en dag som sällan sker för att då träffar jag B som jag inte träffar så ofta. Om det inte skulle ske något konstigt så att säga, men som det ser ut nu så får jag träffa B <3.
Aja, nu kommer bilderna som jag hade utlovat igår. Även gårdagens outfit på som jag hade eftersom man trodde att det skulle vara fint väder så var man klädd efter det vädret på miorgonen och inte för regnvädret som kom sedan.
 
 
Hur mår ni? 
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback