Hej!

Klockan är tolv och jag har redan varit på dagens första promenad och ätit två små äppelbitar och tre chokladrutor. Druckit har jag gjort lite grann också. Sen så ska jag ut på promenad med en underbar vän vid två också, Sen möter jag upp mamma inne i stan någonstans, vet bara inte riktigt var och när eller om det blir så. Det beror på hur länge jag är med A och så.
Allt för att jag inte riktigt vill äta och så vidare, då gör jag allt för att slippa det känns det som men sådan är jag för tillfället. Allt för att slippa  att få ännu mer ångest och sådan än vad jag redan har. 
Och jag kan säga att det här INGET jag vil rekommender för andra och att man ska börja använda sig av, jag vill inte att andra ska må dåligt eller så utan jag berättar bara hur jag mår och hur jag kämpar för att komma ur ett deskrutivt beteende, vilket jag inte kommer ifrån just nu men får ändå hjälp av min psykolog E att prata om visa saker och så vidare. Om man inte vill läsa om de för att det är för triggande för dig så läs inte, jag vill inte att du/ni ska må ännu dåligare av att läsa vad jag går igenom. Då har jag sagt det och jag känner att man måste få skriva om sina motgångar och hur man mår!
Jag använder mi blogg för att skriva av mig och som en dagbok ungefär. Plus att jag älskar och vill skriva, så jag skriver om allt och ingenting. Det är om mig och mitt liv och ingen annans. Nu när jag känner att jag har sagt vad jag vill säga om hur mitt liv ser ut i ätstörningarna och i min depression så kan jag skriva om lite annat också. 
MEN LÄS INTE OM NI MÅR DÅLIGT SJÄLVA OCH BLIR TRIGGADE AV DETTA! Det är det enda jag ber om!
 
Aja, jag har redan varit på en promenad som sagt i detta underbara väder som ändå är ute och med värme på tjugo grader som termometern har kommit upp i, tjugo grader är ju helt underbart och det känns verkligen att våren är här och att sommaren är på god väg att komma hit. Så det gör allting lite lättare, även om det är svårt men man behöver inte ha lika mycket kläder på sig. Fast jag är lite dubbel med det där att visa vissa kroppsdelar av olika andledningar men just idag så kommer jag nog strunta i alla mina komplex och bara köra på! Så enkelt är det!!! Och sen att man får umgås med en av sina närmsta vänner är ju helt underbart i detta väder också. Men just nu så sitter jag och väntar på att min bror ska bege sig så att jag kan göra iordning middagen till ikväll så att de andra bara behöver värma upp det och så kan jag ta när jag kommer hem om det skulle vara så, allt är ju relativt. Men tänkte att jag skulle vara lite effektiv och snäll mot mamma så att hon slipper stå där och ha hand om både middagen och disken som ska ner i maskinen, tänker på henne och för att inte få höra att jag inte hjälper till och så vidare.
Det här blev ganska mycket text nu upptäckte jag men ibland får det bli mycket text när man verkligen är sugen på att skriva och att fingrarna bara flyger fram på tangenterna och skapar ord som blir till meningar. 
Och jag tänkte fråga, vad vill ni ha mer av? Vad vill läsa om och vad ska jag skriva om? Behöver lite tips på för ibland står det helt stilla när det gäller att skriva här. Men aja, ska ta och sluta skriva för tillfället så hörs vi snart igen. 
Hur mår ni då? Och Hoppas att ni får en fin fredag i detta underbara väder och värmen som kommer till!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback