God Morgon/förmiddag!

Nu sitter jag här med datorn i knäet och skriver lite. Lyssnar också på musik, just för tillfället när jag har börjat skriva så är det Veronica maggio som är på. 
Idag så blir det lång promenad får se hur jag gör om jag ska till M och går en bra bit dit eller om det blir en lång promenad på Söder. Det återstår och se, sen så finns det inte så mycket mer att berätta om dagen i sig men jag sa ju igår att jag skulle berätta lite mer om helgen.
Jo, som jag berättade lite kort i lördags så grillade jag med några kompisar och så, vilket var väldigt trevligt och roligt. Det var även väldigt kul att få träffa en av dessa för jag hade inte träffat henne på länge så det var ju väldigt mysigt. Det var även grillpremiär och det är ju skönt att ha en grillhink som är liten och som man kan bära med sig. Det är värt att betala lite mer för den än att behöva köpa en engångsgrill varje gång som man ska grilla. Nu behöver man kanske köpa kol någon gång ibland och sedan ta med sig det man behöver, sen är allt klart. Det är mycket mer billigare än att köpa en engångsgrill, plus att det känns bättre för miljön att ha en grill som står sig längre och man kan kanske ha i ett par år!?!
Sen igår så var det mycket vandring och att gå, många promenader. Var knappt hemma och de stunder jag var hemma så var det så mycket annat som skulle göras och fixas så jag hade typ ingen tid över till att bara ta det lugnt och skriva här överhuvudtaget typ. Mycket att tänka på och att göra ibland. 
Det var helgen det! Och nu är det ny vecka och nya tag, eller vad är det man säger? 
Imorgon är det Psykologen E som gäller, klockan ett. Vilket ioförsig förstör dagen lite men vad ska man göra? Jag måste ju för mitt egna bästa för att jag ska kunna komma ifrån allt jag har och alla problem. Aja, ska väl städa upp lite från golvet här och sedan är det att göra frukost för en viss person och sedan dammsuga snabbt sen är det att gå ut och första promenaden för dagen.
Hur mår ni? Och hoppas att ni får en bra måndag!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback