God Morgon/förmiddag!

Sitter här och skriver innan jag ska iväg om ett tag, hoppas jag iallafall för jag ska träffa en kompis vid halv elva och jag hoppas att min kompis är där. Aja, det står på agendan idag att träffa min kompis R vid halv elva och sen så skulle vi två eventuellt möta upp en tredje person, en kompis till helt enkelt.
Vad mer? Jo, hittar fortfarande inte adeptern till kameran så det får väntas med bilder, det är så jobbigt, det är som att man har lagt den någonstans och tänkt där kommer jag komma ihåg att den ligger men så glömmer man ändå bort det, är jag ensam om det?
Aja, tänkte bara skriva ett litet inlägg nu och så skriver mer senare, när jag är hemkommen och så vidare.
Det är även fredag och jag är inte så glad över det av olika anledningar, och det är för att hela min situation här hemma är konstig, annorlunda och jobbig att vara i och det blir värre när det är helg.
Hur ser eran fredag ut? Och hur mår du?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback