God Morgon!

Det är torsdags morgon och jag är vaken sedan en och halvtimme tillbaka ungefär. Att sova är inte min starka sida precis, får nog prata med min psykolog på måndag och säga att jag vill byta medicin, även om den är dyr men man kan ju få hjälp med det också.
Aja, annars då? Jo, idag ska träffa mormor och vi får se vad som händer när man träffar henne. Gillar att träffa mormor och man vet aldrig vad hon har i skjortärmen ;). Jag ska träffa henne vid ett men innan dess så ska jag nog ta en promenad och gå från promenaden direkt till stället jag ska möta mormor på. Senare ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får se om jag går och kollar efter nya strumpbyxor eller leggings, beror lite på om jag känner att jag ha rlust med det och vad jag känner att jag klarar av, allt beror ju på hur jag känner mig senare för att jag svänger ju så pass mycket i mitt humör och känslolägen så. Detta är en del av mina psykiska problem så som typ Borderline Diagnosen och den sociala fobin.
Aja, tänkte avrunda nu men skriver mer senare. Och bilderna kommer så fort jag Hittar adabtern för kortet så att jag kan överföra bilderna.
Hur mår ni denna morgon? 
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback