God Kväll!

Kvällen är här och dagen börjar gå mot sitt slut, vilket är både och för mig. Jag vill inte vissa saker men samtidigt så är det ett måste för att inte visa vissa saker. 
Dagen har fortgått genom promenader och att träffa R, senare så blev det att gå runt lite med mamma. Det blev inte  att jag och min bror gick in till stan och kollade på en telefon men det ska bli imorgon istället, innan han ska iväg och jobba återigen. Håller tummarna at vi hinner innan och att han är uppe tidigt så att det blir så. Idag blev det lite annorlunda eftersom han fick ett sms med frågan om han kunde jobba, vilket han kunde och var snäll och hoppade in. Imorgon vet han att han ska jobba och vilken tid han ska börja så då har vi tid på oss iallafall.
Aja, jag har rört mig mycket idag och inte ätit allt för mycket heller så att jag borde ha fått ner min vikt lite iallafall, fast just nu ligger jag lite över än vad jag gjorde imorse men så är det för att man samlar ju på sig vätska och så, plus att jag har min tid i månaden så att då väger man lite mer än vad man annars gör, men det är snart över ;). Och sen har jag köpt lite saker till min diet som jag ska hålla mig till för att inte få i mig alldeles för mycket kalorier, är ju panikslagen för att äta för mycket och så vidare, sådan är jag.
Aja, ska nu ta och kolla vidare på olika saker sen ska jag nog ta och bara lägga mig och ta det lugnt, om det nu går. Och så får vi se hur tabletterna verkar, dem som jag har precis börjat ta och får se om dem passar mig bättre eller om jag måste byta sen igen eller hur vi ska göra, jag, psykolog E och Läkare S.
Aja, hur har ni haft det idag?
Hur mår ni?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback