God förmiddag

Det är onsdag och jag vet inte riktigt vad man ska göra dena dag när det gäller vädermässigt eftersom det är regnigt och grått, inte kul alls. Men det blir väl promenader och mycket vandring som vanligt, annars så ska jag och min bror någonstans vet inte riktigt var eftersom vi ska kolla efter en ny telefon och det beror lite på vart vi är sugna på att gå och vart dem har den vi tänkte kolla efter. Sen blir det Kanske att möta upp mamma för att gå till Hemtex för att kolla lite där efter lite saker, får se om hon hittar det hon är ute efter och det borde hon men man vet aldrig riktigt för det är så olika sortiment från affär till affär inom samma kedja, vilket är väldigt konstigt. Visst, jag kan förstå att man inte har allt i affärerna men att det är olika saker är lite konstigt, eller är det bara jag som tycker det?
Aja, dagaen har bara börjat och jag har inte hunnit med så mycket men sånt får man leva med när dagen inte har hunnit börja på et sätt.
Hoppas att ni får en helt underbar dag!?!
Hur mår ni?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback