Fredagskväll!

Det är kväll och fredag, men idag så är det bara att ta det lugnt och vara hemma efter en dag fylld med promenader och att gå runt med A.
Det blev att åka över till Djurgården med djurgårdsfärjan och gå runt hela ön och sedan åka tillbaka samma väg. Sen gick vi in till stan och kollade lite, jag kom hem med ett linne och solskyddsfaktor, med en låg siffra bara för att jag har en ganska känslig hud, och vill inte förstör huden precis. Men vill ju gärna bli brun så därav en låg siffra som skyddar men ändå kanske ger färg.
Aja, efetr ett tag så skildes A och jag åt och jag kom hem för att vända typ, då mamma vill ut och sätta sig någonstans i det underbara vädret som har varit idag. Vi hamnade på et berg en bit ifrån där vi bor och där satt vi ett tag och jag pratade även med B ett tag när vi satt där uppe :). Alltid skönt att få prata med B, och förhoppningsvis så får kanske träffa henne snart, eller?
Aja, bilder på det som köptes även idag kommer upp så fort jag har orken att överföra bilderna från kameran och då lovar jag att det blir llite mer bilder och så.
Hur mår ni? Och vad har ni haft för er när det har varit så fint väder?
Hoppas att ni får en bra avslutning på denna fredag också!
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback