Fredag!

det är fredag och jag ska in till stan idag, fast senare, ska gå vid typ tre. Och jag ska ta en riktig ordentlig promenad och sedan ta god tid på mig innan jag kommer hem och säga att jag har ätit ute även om jag inte gör det. För jag orkar inte hålla på att käbbla om det där med maten med de andra när dem inte förstår alls vad som är problemet eller så vidare. Och att jag inte äter lagad mat är väl inte så farligt? Jag äter ju ändå och jag känner väl att alla har perioder när dem inte äter ordenligt och så vidare, oavsett om man är/har varit sjuk eller inte. Jag känner att så länge man ser mig som sjuk så kommer jag att vara sjuk, men vet ni jag är ju friskskriven och är frisk. Jag knner att vissa gör mig mer sjuk än vad jag är, bara för att få ha kontrollen över mig och kunna bestämma över mig. Jag blir så frustrerad och så vidare, jag vill inte bli daltad med eller dras med att vara "ätstörd" hela livet, för det går att bli frisk och ha en normalt liv från det!!!!
Jag blir galen helt enkelt, men sådan är jag och jag vill bli lämnad ifred med vissa saker och försöka bli frisk ifrån allt man har, vilket inte är lätt när man har personer som hämmar mig i mitt tillfriskande.
Aja, men ska gå snart och fixa lite saker inför imorgon. Ska ju grilla imorgon om det blir fint väder, hoppas att vädergudarna vill vara snälla imorgon! Så nu är det att förska få ihop lite mer männiksor till det också, så att det blir lite mer mysigare ;).
Aja, nu ska jag fortsätta att kolla på en dokumentär jag kollar på.
Hur mår ni? Och ur har ni denna soliga dag?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback