Fredag!?!

Och så var fredgen här då! Jg vill inte att helgen ska vara här av olika anledningar. Men den måste ju också få finnas, kan ju inte hoppa över den precis även om man önskar att man kunde det. Och i helgen så blir det utflykt, eller iallafall på söndag. Imorgon vet jag inte exakt vad som kommer ske, det återstår för att kunna se vad som sker, kanske kommer gå in till city som vanligt eller något liknande!?!
Jag har precis varit ute på en powerwalk och tar det lite lugnt nu efter den. Och det blir förmodligen en till senare i eftermiddag/kväll, får se om jag blir ensam eller om min bror följer med och går. Allt är ju relativt och man kan inte tvinga på någon heller, men det verkade som an ville gå senare också.
Jag gick med t-shirt idag, det var både lite kallt i omgångar men när vi fick upp tempot och plsen lite grann så blev det varmare. Det kändes som att alla tittade på mina armar, vilket gjorde mig lite medveten om det jag faktiskt utsätter min kropp för med ärren och så, men samtidigt så kan jag inte ädnra på det bara sådär heller och jag ska inte behöva dölja det heller. Det är ju en del av mig och min historia. 
Aja, ska ta och avrunda nu men skriver senare och så hoppas jag att ni får en underbar fredag!
Hur mår ni då?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback