Första Maj

Idag är det första Maj och jag ska snart gå för att träffa A, en underbar och en av de närmsta vänner jag har <3.
Annars så försöker jag få upp vikten lite inför imorgon då jag ska till Mando, visserligen har jag lyckats till en viss del. Men vilken ångest och så det har gett, men jag gör det för att visa att jag "mår" bra och för att jag vill inte vara på Mando ännu en gång av olika anledningar, det är liksom alltför jobbigt att vara på Mando speciellt när man inte litar på vissa personer helt och hållet där vilket man inte gjorde även när man gick där. Vissa saker säger jag inte för att jag tänker inte lämna ut mig alltför mycket eftersom jag känner att vissa saker är inte okej att lämna ut ens för mig så att säga. Men men jag ska iallafall till Mando imorgon och håller tummarna på att dem inte ringer imorgon bitti och avbokar för det skulle inte vara OKEJ, speciellt inte om det skulle bli som förra året....
Aja, ska fixa mig mer i ordning för att möta min underbare vän A för en lång promenad och sedan vet jag inte riktigt mer vad som ssker när det gäller oss!
Hur mår ni denna underbara dag?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback