En riktig trötter!?!

Jag är trött men att sova är det inget av med, plus att medicinen hjälper inte som den ska!?! Dem sa ju att den skulle kicka in snabbt men jag känner ingen skillnad men får väl säga det och byta till den som de sa från början men då måste jag bara ta blodprover ett par tre gånger typ för att ha koll på vissa saker. Kanske är lika bra för då slipper jag kanske biverkningen om man kan få av den jag har nu, nämligen ökad aptit som leder till upgång. Vilket jag är livrädd för. Så enkelt är det! 
Annars så var jag hos mormor och morfar ett tag och sedan åkte jag en bit och gick resten för att möta upp mamma vid hennes jobb, därifrån gick vi och köpte en present till en person som fyller år snart. Och sedan mötte vi faktiskt upp denna person för att mamma och hon skulle på bio och sen gick vi runt lite till och ssedan skiljdes vi åt och jag köpte en mors dag present till mamma, en lotusljushållare och de var en blå en. Hon är förtjust i blått så hoppas hon gillar den här bara! För att sedan gå hem och mötas av en grinig bror för att det fanns inget att äta enligt honom så då fick man gå ner och handla mat till honom och här sotter jag och är trött efter denna dag och allt vandrade, yogan/träningen och sådant som jag har gjort idag. Känner mig helt slut efter att ha varit igång länge men men det finns ju anledningar,
Aja, nu ska jag möta mamma igen och handla med henne eftersom hon behöver mign hjälp tydligen!?!
Hur mår ni och hur har ni haft det?
Kram kram
Ems
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback