En förmiddag

Ska snart gå så det får blir ett snabbt inlägg.
Idag så blir det att träffa en kompis som jag inte har träffats på ett tag, han jobbar typ hela tiden och alldeles för mycket tycker jag men om han inte vill lyssna på det så kan man inte göra något åt det, men sen blir ju jag en sådan som blir orolig när man märker att personen inte mår bra över vissa saker.
Men aja, så det står närmast på agendan nu att träffa honom och sedan får vi se vad som sker under resten av dagen. Sen så funderar jag på om jag ska tona mitt hår, till typ ljusbrunt. Fast jag vet inte riktigt om jag ska göra det, men är så sugen på det så att de inte finns. Jag vill se om jag verkligen saknar mitt bruna hår jag har haft eller om det bara är så att man har fått fnatt och inte riktigt vet vad man vill!?!
Aja, får se hur det blir om jag köper hårfärg till toning eller om jag struntar i det!?! Jag är så kluven till det. Annars så är det inte så mycket som har skett, men skriver mer senare!
Hoppas att ni mår bra och får det bra denna fina dag som verkar vänta runt hörnet med många plusgrader ute :).
Hur mår ni?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback