Dagens nya!

Just nu så är det så att jag sitter och tar det lugnt efter ett par timmar med min underbare vän A <3, det var välbehövligt att få träffa henne idag inför imorgon då jag ska till Mando och jag är jätteorolig inför det hela med Mando och mötet. Jag blir alltid det inför olika saker och möten, men just med Mando så blir det en helt annat orolighet...Aja, det är en dag med Mando, bara för typ tre timmar max och sen behöver jag inte ens tänka på det förrän om ett och och nästa år så är det absolut sista gången jag är där. Yippie, slipper Mando helt och hållet sen =). Är så glad att jag slipper Mando sen för jag vill inte vara där längre och jag har inget förtroende för dem längre helt enkelt. Så känner jag just nu, även om dem har hjälpt mig förut och så, men på vissa plan så är det så att jag har inget förtroende och ingen hjälp att hämta där ifrån längre även om jag fortfarande har en del problem med maten. 
Aja, annars så hittade jag en klänning och ett par ballerinaskor idag när jag var med A inne i stan och jag känner mig nöjd med dessa saker för det är så jag och nu är det så att jag behöver lite nya kläder.
 
 
Skorna som jag är helt galen i, dem är jättesköna och helt underbara att ha på sig.
Enkla svarta och är ifrån H&M
Klänningen är också ifrån H&M, Klänningen har spets på ryggen så att ryggen är synlig och på framsidan har den ett litet bälte runt till ryggen i spets också. Den var helt underbar också och jag kör på svart för att den vita(som också var fin) var dock genomskinlig, inget för mig men andra kanske gillar den även fast den är genomskinlig, alla är ju olika. Om ni vill veta vilken klänning det är kan jag länka det, men säg till då!?!
Det var dagens inköp rent klädes- och skomässigt, sen blev det även ett sl-kort inför imorgon så at jag kommer till Mando, men ett sl-kort är ju inte lika roligt att inhandla precis. Och jag köpte bara ett sl-kort för sju dagar, vilket jag kände var helt okej för mig för jag är ju en sådan som rör på mig väldigt mycket och går hellre till platserna som jag ska till så. Men en vecka kan jag åka runt hur mycket jag vill och göra lite små utflykter :).
Aja, nu ska jag fokusera på matchen, där laget jag hejar på har en svacka och ligger under. Undra vad som händer!?! Fast alla kan ju varken vina eller ha bra dagar hela tiden eller hur!?!
Hoppas att ni mår bra och har haft en bra första maj!
Kram kram
Ems 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback