Dagens första!

Jag sitter här igen och kan inte få sova ordentligt, jag somnade inte förrän tolv halv ett och vaknar vid kvart, tio i sju och kan inte somna om. Känner mig fortfarande trött och vill fortsätta att sova en stund men det går inte. Det är som att min kropp vill att jag ska vara vaken och inte sova alls.
Aja, jag ska väl ut vid typ nio tio och gå iallafall för att kanske vakna upp lite, men får se om man vaknar upp, det beror på hur dagsformen är också ioförsig. Just nu så känner jag att min dagform och allt annat är bara hemskt, jag orkar inte alls med något. Det är så jobbigt och jag orkar inte ens bry mig om det eller något alls, jag orkar inte ens prata med någon så om jag inte svarar eller hör av mig till dem som läser och känner mig så vet ni varför jag kanske inte vill prata eller så..
Aja, ska ta och titta lite på tv och sedan göra mig iordning för att gå ut och gå en av mina alla älskade promenader.
Hur mår ni?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback