Trött

Just nu sitter jag och bara försöker ta det lugnt men det är aldrig lugnt med när det gäller mig men man kan alltid försöka. Jag är riktigt trött efter idag då först jag var hos psykologen E och det kändes bra att få ut sig vissa saker och så ska jag pröva en ny medicin och se om det blir effekt av den och denna ska ha mindre biverkningar och det kanske är lika bra för mig för den andra jag hade var inte okej speciellt inte med olika saker som skedde med den medicinen i verket och så.
Aja, sen kom jag hem åt lite och sen åkte jag till mormor och morfar en stund, sedan var det upp till M och även I som var där, A var där en stund för att sedan åka på möte. Så skönt att kunna prata med dem och dem sviker inte som många andra gör även om det kan bli mycket med mig! Och jag vet att dem skulle säga ifrån om det skulle bli för mycket för dem och dem skulle inte vända ryggen som vissa andra gör, visserligen så tänker jag på vissa som jag tror att jag har kommit över men det påverkar mig fortfarande och mer än vad jag tror och vill erkänna. Men aja, sen var det att åka hem och hämta ut den nya medicinen och hem göra mat till de andra.
Sedan har jag varit på promenad och bara gått med musik i öronen som jag alltid har när jag är ute och själv, för annars skulle jag aldrig kunna gå ut själv om jag inte hade musiken i öronen och det är knappt att man klarar att gå ut med någon annan i familjen ibland och då är det illa.
Aja, det är min dag det och nu ska jag väl gå och spela lite kort och vara lite "social" bara för att upprätthålla något som inte känns okej alla gånger.
Hur har eran varit? Och hur mår ni?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback