Svag!

Jag känner mig svag rent fysiskt och mår illa, känns som om att jag kommer bli sjuk igen :( men jag kan inte bli sjuk till imorgon! Håller tummarna för att det inte blir så utan att det är bara något eftersläng från sist, att man aldrig ska få slippa grejen, vet inte om det är någon baktierie som inte riktigt vill försvinna som gör det eller alla hetsätningar man har utsatt kroppen för den senaste tiden och alla tabletter!?! Aja, får hoppas att det går över men det känns lite bättre efter ha fått dricka lite grann!
Sen så har jag och mamma varit på medeltidsmuseumet idag, vi gick inna det började regna som mest och vi hamnade även i slottskyrkan. Slottskyrkan var fortfarande fin efter igår och vi hamnade där först innan museumet och när vi var inne och kollade runt i kyrkan så började det självklart att regna plus att blixtra och dundra! Regnade som bara den, vad gör man då när man inte hade med sig regnjackan utan bara paraply? Jo, man går ändå vidare till medeltidsmuseumet, jag var lite blöt men mamma var genomblöt för hon hade bara regnjacka och trekvartsbrallor på sig. Sen bestämde vi oss för att gå till city för att åka hem och slippa regnet. Men när vi väl kommer utifrån perrongen så har det börjat spricka upp och är uppehåll. Roligt? Nej, inte precis för jag vill ju ha promenaderna och allt sådant. 
Aja, det var dagen hittills och ska väl gå en lång powerwalk snart också för illamåendet börjar lägga sig och jag är ganska stolt för jag har inte ätit mer än två åpplen idag och ska njuta av ett till senare ikväll, det är mina planer det att inte äta så mycket mer än ett äpple eller kanske en hårdbrödmacka med lite lite smör eller philidelphiaost.
Får se vad som sker och hur jag mår senare och vad jag känner för.
Hur har ni det i regnet/denna mulna dag?
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback