Studentfirande!

Jag har haft fullt upp med att vara iväg på olika saker typ hela dagen. Det hela började med att jag träffade K och lämnade en studentpresent till henne och vi gick runt en del och bara pratade sen. Kom hem en stund för att fixa mig iordning och vänta på att mamma skulle bli klar för att sedan gå upp till kusinen som tog studenten idag, matmässig var det ingen höjdare, jag åt lite men inte allt för mycket så jag borde inte ha gått upp något idag eftersom jag har gått väldigt mycket idag. Och jag slapp att äta efterätt eller fiak rättare sagt för att jag inte tålde det som dukades fram. Fick en del fina bilder och även en på mig och min faster som jag verkligen gillade, jag brukar inte gilla bilder på mig sjävl men just denna gillade jag.
Men nu är jag hemma och skriver lite här för att uppdatera lite om dagen och förklara lite till tysnaden under dagen, och jag kommer skriva lite mer imorgon då det är inte så mycket inplanerat! Men det är skönt att inte ha så mycket inplanerat heller.
Aja, hur har ni haft det? Och hur mår ni?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback