QI-Junkie

Alltså, jag älskar QI och kan inte sluta titta på det. Visserligen finns det avsnitt som är mindre roliga men så är det väl med alla serier, där det finns avsnitt som man tycker mindre om. Eller tänker jag fel? Någon som har någon serie eller så och tycker så som jag tycker?
Aja, QI är helt underbart och jag älskar brittisk humor, den är helt annorlunda än den svenska humorn. Dem kanske vågar skämta om mer saker? Eller vad vet jag?
Aja, om ni vill se vad QI handlar om så kan ni titta HÄR för ett ihopklipp av QI, annars så kan man kolla på avsnitt av QI på BBC entertaiment och om ni inte har kanalen så finns det på youtube och på någon sida där dem har massor av serier och så.
Aja, det är dags för att kolla på Qi nu och sedan är det duschen som gäller!
Hur mår ni? OCh vad har ni för planer?
Kram Kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback