Paniken!

Paniken som kommer efter att man käkar lite godis istället för det man hade planerat! Fick världens ångest för det och gick en låååång powerwalk efter det och har inte ätit något efter det vilket är bra för mig enligt mig själv! Kämpar emot det hela och jag vet att det hela inte är bra men jag kan inte hjälpa det. Jag kan inte hjälpa alla känslor och all ångest jag får så fort jag äter eller all ångest jag har konstant. Men jag har samma vikt nu som jag hade i morse så förhoppningsvis så har jag gått ner till imorgonbitti eftersom man samlar ju på sig vätska under dagen och om jag har samma vikt nu som imorse så borde man har gått ner! Förstår nu vilken konstig uppfattning man har med vikt men jag kan inte kämpa emot det "monster" man har i huvudet, det är alldeles för svårt just nu eftersom det är så mycket som sker och händer så att man inte kan hantera detta också. Jag måste få ut känslorna lite grann också, genom att skriva och imorgon så kommer jag få ut känslor ännu mer förhoppningsvis när man ska till psykologen på förmiddagen, men vad ska man göra resten av dagen?
Aja, ska nog ta och avrunda nu, orkar inte skriva så mycket mer! Men hoppas att rean dag har varit bättre än min! För min har varit upp och ner på så många plan!
Hur mår ni annars denna söndagskväll?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback