När och hur?

Nu är jag så trött på det här med att äta "normalt" och sedan använda olika metoder för att bli av med det!?! Jag behöver verkligen hjälp nu nu nu för att min kropp börjar bli svag och jag orkar inte mer. Hela kroppen bara skriker att den inte orkar. Men hur påskyndar man något som man vet tar tid? Man vet ju att det är väntetider och sådant? Men om ens kropp börjar kännas svag rent fysiskt och att man känner att kroppen inte är i bra form för allt man utsätter den för? 
Det måste ju finnas något sätt att påskynda det hel eller? 
Och när och var ska man ringa om det behövs hjälp nu och inte om några veckor? Är det någon som vet? Eller måste man vänta ut tiden även om kroppen säger ifrån rent fysiskt just nu? Och man känner att psyket blir ännu sämre av att man håller på med att "hetsäta" normalt och sedan göra sig av med det och för att sedan svälta sig? Någon som skulle kunna hjälpa och svara på hur det hela funkar? För det här går inte längre känner jag, vill ju inget hellre än att bli av med en sak. 
Skulle vara till stor hjälp,  om jag fick svar på om det går att påskynda på något sätt? Och vem och när ska man ringa isåfall som kan hjälpa till på så sätt? Plus vem kan man få hjälp med att ringa om man har problem med att ringa?
Tacksam för någon som vet och kan säga! 
Vi hörs snart igen!
Hoppas att ni mår bra och har det bra i solen?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback