Ledsen!

Ledsen för att jag inte skrev igår men jag hade en riktigt dålig dag igår av olika anledningar. Men nu så sitter jag med mobilen och skriver, har precis varit hos psykolog E också så då känns lite bättre. Och får se om E ringer idag eller inte för att hon skulle prata med läkare S om min medicin och så får vi se vad som händer!?! Sen så ska jag eventuellt träffa mamma när hon slutar och gå en promenad till city eller så!?! Det väntas och se vad som händer och sker! Helgen är slut och det är måndag! Skönt på ett sätt men inte på andra, men det är iallafall fint väder och varmt ute. Vill ju ha värmen och solen, annars fryser man ju och det vill jag inte. Aja, skriver mer senare och då med bilder för jag hittade adaptern!
Hur mår ni?
Kram kram Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback