Lång dag

God morgon/förmiddag. Sitter med mobilen i högsta hugg och skriver här medans jag kollar på nyhetsmorgon och nyheterna, man vill ju hänga med lite om vad som händer här omkring i världen och Sverige! Ikväll blir det studentfirande för min kusin, och jag är inte överförtjust i att gå eftersom det serveras mat men får ta en liten portion för att jag känner att det skulle bli för mycket annars. Aja, det kommer bli en lång dag och en lång helg när mamma är ledig på fredag också. Aja, skriver kanske senare för ska nämligen träffa en kompis en också för att lämna en studentpresent till henne :)! Och så ska jag köpa blommor. Hur mår ni? Och vad ska ni göra idag? Kram kramEms

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback