Hej!

Ledsen för igår och att jag inte skrev men har haft det riktigt jobbigt och har inte haft orken till att skriva alls. Jag har mycket inom mig och mycket problem med maten och med ätstörningen och så vidare, så imorgon blir ett att prata med psykolog E och säga att det här går inte längre för senaste veckan har jag typ hetsätit som att jag inte har sett mat förr och sedan tappat räkningen på olika tabletter och metoder på hur jag ska göra för att bli av med det. Jag har gått upp, visserligen bra enligt vissa men min kropp är nog ganska förstörd för tillfället och min mage är uppsvullen som tusan. Har ont i magen och skulle behöva göra vissa saker men det går inte för tillfället.
Men aja, idag har jag gått en liten promenad hittills sen så har jag lagat piroger och hållit på hemma med olika saker, så som lite städningen, kortspel och ska förmodligen börja städa lite mer snart igen, kanske tvätta fönstrena och sedan så ska man väl kanske gå och lämna lite kläder till stadsmissionen, vilket man kanske borde göra snart för dem stänger tidigt idag. Och även om kläderna inte är så lämnar jag bort dem för att jag har så mycket kläder så jag behöver inte dem. Bättre att ge sådana saker till stadsmissionen eller liknande organisationer för att det känns som att det kommer till användning och överflödet går till personer i nöd, beroende på vilken organisation man väljer. Eller hur är det där? För jag vet att stadsmissionen hjälper hemlösa och personer i nöd så vitt jag vet. Men aja, skriver mer ikväll och då kommer förmodligen kanske en bildbomb också.
Hur mår ni denna dag? Och vad har ni gjort i helgen?
Kram kram
Ems

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Jag vill bli ihågkommen!

Mail: (Bara jag som ser!)

Blogg/Hemsida:

Dina fina ord:

Trackback